reklama

Čakáreň alebo divadlo?

A je tu choroba človek nevie ani ako....My ženy sme citlivé osôbky nielen čo sa vnútra týka a preto aspoň, keď za mňa hovorím, tak ja väčšinou niečo schytám aj navonok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nedávno to bola alergia na niečo čo som zjedla, predtým ma seklo v krku z klimatizácie, takže mi hlava ostala otočená vľavo, potom zápal oka. Čo je to dnes? Dnes sú to naše ženské veci, ktoré nevysvetlím dopodrobna, aj keď by som veľmi rada priblížila druh bolesti a pocitu aký mám...

Nechcem hovoriť o mojej chorobe a problémoch, ale zaráža ma to, že odkedy si lekárov a čakárne pamätám, je to stále tak isto.

Taký divný puch, čakáreň samozrejme plná ľudí, takže sa tvárim že postojím aj keď mi je zle. A dosť zle. Ako tak cez tie privreté očká pozorujem v čakárni je asi 80% dôchodcov. Ja to chápem, že im je zle a sú na tom pravdepodobne horšie ako ja, lebo majú asi o 40 rokov viac. Nuž ale to ako k lekárom nechodia iné ročníky len ja a rok výroby 1940 a menej. Všetko by bolo OK,  ja mám starých ľudí rada, najmä mojich starých rodičov. Dedko už nežije a viem že to bol najúžasnejší chlap, ktorého som poznala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Títo „čakárňoví“ dedkovci a babulky sa tuším na týchto miestach stretávajú, aby sa doma nenudili. Vyzerajú všetci tak zdravo ružové lícka, smejú sa, džavocú...fakt neviem prečo sú tu..

Im vyhovuje, že lekárka je pomalšia ako obvykle, no napriek tomu si zanadávajú aj na ňu. Preriešia, kedy ide lekárka na dovolenku a kam ide na dovolenku a že si radšej vyberú lieky teraz akoby mali ísť niekam inam. Ale ako jej to trvá.

Zaspomínajú si na mladosť a roky, ktoré trávili v práci. Potom pospomínajú všetkých susedov a mám pocit že sa vyžívajú vo vete: „ Vieš kto zomrel? Tá a oná, veď si ju poznal, bola mladšia ako ja, robila dvadsať rokov so mnou“ pri týchto vetách ma fakt zamrazí, oni sa o tom bavia takisto v pohode ako keď sa bavia kde sú najlacnejšie vajcia a maslo....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Och áno nákupy ďalšia téma.

Z toho čo som si ja za hodinu v čakárni vypočula, viem že zelenina, ovocie a vajcia sú najlacnejšie na trhu na Miletičke.

Konečne sa uvoľnil nejaký flek, tak si sadám, lebo už naozaj odpadávam, za tú chvíľu mám hlavu ako melón a to aj hlavne preto, že už im neslúži sluch tak ako by mal, tak kričia.

Ale mne slúži sluch!....odpadnem na stoličku a v ruke ani neviem prečo držím letáčik, ako zabrániť hypertenzii....no fajn, môj tlak je niekde na zemi, ale na to tu nemajú žiaden letáčik...

Ďalšia téma: Mládež. Bavia sa o tom ako sme všetci rovnakí, vagabundi a robíme zlobu...ďalej o tom, že aj všetci mladí, ktorí sú vo vláde sú vagabundi a hrabú si všetko pre seba, kým si nanahrabú a potom tam pustia niekoho „zasemladého“ nech si nahrabe aj on....Vraj keby dali starcov do vlády, ktorí si už čo to prežili a ktorým nejde po majetku, tí sa budú snažiť všetko zlepšiť....nenápadne tých 7 dôchodcov pozeralo na mňa že či sa nezapojím do dialógu. Alebo to bol len monológ toho najdominantnejšieho a ostatní sa zmohli iba na aktívne počúvanie: ehm,hm, uuuhm, áno,áno, dobre vravíte... nezapojila som sa, lebo je mi úplne jedno, kto je vo vláde, ja chcem byť hlavne doma v postielke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšia téma: Poplatky za lekára a recepty, či už išli ceny liekov od prvého zas hore alebo ešte nie. Zaznela veta: „No počkaj Zajac!“ tu som nachvíľu precitla a vybavila som si ruskú rozprávku o vlkovi a zajacovi, ktorú sme ako deti tak žrali. Akurát, že tu sa bavili o inom Zajacovi.

Tvárim sa, že tam nie som, no napriek tomu sa topím v telenovelách, kde absolútne netuším, čo je dobro a čo zlo, lebo mám pocit že každý z dôchodcov má iného hrdinu a ja už sa v tom nevyznám.

Nerozumiem ani všetkým tým chorobám, ktoré majú, nevyznám sa v ich rodinných klanoch a už vôbec nie v liekoch, ktoré si dávajú predpisovať. Nevyznám sa už v ničom, jedno viem isto. Zachráni ma len príchod sestry, ktorá ma vtiahne k lekárke a s úsmevom na tvári mi podá pomocnú ruku..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otvárajú sa dvere u lekárky a ja v pološere prispatých očí rozoznám sestru, ktorá s vážnou tvárou aristokratky povie: „A vy čo mladá a vy máte aký problém?“

Aký by som len ja mohla mať problém, ja som si len prišla posedieť do čakárne k lekárovi a aspoň na chvíľu som sa chcela cítiť takto biedne. Problém je len v tom, že človek ide do divadla na komédiu a zistí, že je to vlastne tragédia...

Miroslava Kacmarova

Miroslava Kacmarova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úplne normálna ženská alebo aj korytnačka ma podaktorí voľajú:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu